Gratis for venue
Gratis distribution på eksklusiv platform indbefattet direkte dialog med de største erhvervskunder
Ingen tilmeldings- eller kommissionsgebyrer
Meeting Manager adskiller sig fra andre online platforme. Der er INGEN gebyrer, INGEN provisioner eller kommissioner. Der er fuld transparens og god service. Og det er gratis.
Vores forretningsmodel adskiller os fra andre på onlineområdet. Vores kunder betaler for vores service. Det betyder, at du kan tilbyde dine bedste net-priser i en lukket kanal direkte til vores virksomhedskunder.
Har du behov for hjælp til din profil på Meeting Manager, så hjælper vi gerne. Vi kan også hjælpe dig med at få sat logo på, lave en kampagne eller opdaterer din profil.
Kontakt os – vi hjælper gerne.

Hvordan fungerer det?
Hver gang der frigives en ny forespørgsel til dit venue, sender vi dig en mail. Mailen beskriver de væsentligste detaljer, om hvad kunden leder efter. Den indeholder også et par links, der fører dig direkte til det sted, hvor du vil hen.
- FAST TRACK RESPONSE-faciliteten giver dig mulighed for at svare uden at skulle logge ind.
- Vil du have adgang til flere detaljer, kan du tilgå forespørgslen ved at logge in på platformen.
- De fleste tilbud kan forberedes og sendes til kunden på mindre end 2 minutter.
- Har du en rammeaftale med kunden er al relevant information, herunder aftalepriser og vilkår, allerede tilgængelige i projektet.
Tilbudsgivningen er med fuld fleksibilitet: Du kan prissætte med pakkepriser, specificerede priser eller en hvilken som helst kombination af de to – og du har direkte adgang til support via den indbyggede chatfunktion.
Meeting Manager samarbejder med over 40.000 af de bedste Venues i verden
Skal dit mødested også være en af disse venues?





























